Hollands Advies is ontstaan vanuit verschillende disciplines, te weten financiële administratie, fiscaal advies, juridisch advies, interim management, HRM management en Mediation.
Vanuit deze verschillende disciplines helpen wij organisaties met verbeteren en veranderen. We geven advies over alle zaken waar je als ondernemer mee te maken krijgt. Dit kunnen complexe vraagstukken zijn, strategisch of operationeel, of een combinatie daarvan. Maar het kunnen ook korte afgebakende adviesvragen zijn, waarmee de opdrachtgever na een frisse blik van buitenaf, zelf verder kan. Met ons team leveren we betrouwbare, praktische adviezen en oplossingen zodat onze opdrachtgevers nog beter zijn doelen daadwerkelijk kan realiseren.
Wij doen dit uit onze overtuiging dat onze opdrachtgevers recht hebben op een eerlijk en betrouwbaar advies. We vinden persoonlijk contact met onze opdrachtgevers dan ook heel belangrijk, door te luisteren en door te vragen naar de doelen en drijfveren van onze opdrachtgevers kunnen we ze met raad en daad bijstaan om hun doelen en plannen te concretiseren en optimaliseren.
Samen met de opdrachtgever willen wij zijn/haar organisatie beter laten functioneren. Dit doen we door naast ze te staan. Met de kennis en kunde van iedereen die bij ons werkt, willen we bijdragen aan stabiliteit en continuïteit en samen met de opdrachtgever volgende stappen in de ontwikkeling van zijn/haar onderneming maken.
Onze focus ligt hierbij op het automatiseren van administratieve en ondersteunende processen binnen de organisatie. De processen zijn van groot belang voor een gezonde organisatie. Wij kunnen hulp bieden bij het inrichten van de processen maar kunnen ook ondersteunen in de continuïteit van deze processen. Afhankelijk van de wensen van onze opdrachtgever nemen wij sommige taken over kunnen wij ondersteuning bieden.
Onze opdrachtgevers zijn veelal ondernemingen in het MKB en Zorgorganisaties. Onze niche zijn ondernemers in de zorg.
MKB ondernemingen staan voor grote uitdagingen in ons snel veranderde samenleving. Politieke, fiscale en juridisch regels volgen elkaar op waardoor het als MKB-ondernemer belangrijk is dat je ten alle tijden inzicht hebt in je administratie. Als je met een investeringsvraagstuk te maken krijgt, of je bent aan het twijfelen wel of geen personeelslid erbij? Dan moet je hier direct op kunnen anticiperen. Daarnaast wil je dat iemand met je meedenkt en kan helpen om belangrijke voor je bedrijf te nemen. Wij als Hollands Advies kunnen jouw hier in verder helpen.
Ondernemers in de zorg merken dat de complexe zorgadministratie of andere processen in de organisatie hen veel tijd, energie en geld kost. De regels in de zorg zijn zeer complex en veranderen vaak. Gemeenten, en verzekeraars, maar ook onze politiek stellen steeds nieuwe eisen. Hollands Advies ondersteunt hier graag bij. We kunnen dit doen door alleen te begeleiden of door taken diverse taken van je over te nemen.
Vanuit onze verschillende diciplines geven wij jou inzicht in jouw onderneming. Je kan altijd met ons bellen en wij kunnen jou dan adviseren en helpen met de volgende vraagstukken: